dilluns, 30 de desembre del 2013

Fins la Propera!

Benvolguts altra vegada al meu bloc!

El dia 20 de desembre vam acabar el primer semestre i ara el proper semestre farem assignatures diferents.

Primer de tot  cal dir que fer aquest bloc m'ha enriquit molt perquè he après moltes coses que no sabia sobre les noves tecnologies, com ara que és un wiki, què es pot editar a viquipèdia, un nou programa per a fer presentacions com és el prezi etc. També he après a utilitzar nous programes com el word, wordle, editar videos etc, que de cara quan sigui futura mestra podré utilitzar dirigint activitats amb els infants.

M'agradaria mencionar que el principi aquesta eina de crear un blog no em va cridar l'atenció sinó que creia que s'em faria pesat i un cop he anat creant entrades amb les activitats dutes a terme durant el semestre m'ha agradat i m'ha resultat interessant ,ja que mai havia creat un bloc i en ell  m'he anat habituant.  Des del meu punt de vista crec que és una molt bona eina per quan treballem amb infants a una escola , anar posant les activitats que fan els petits en un bloc com aquest perquè així els pares puguin anar veient el que fan els seus nens.

Finalment m'agradaria mencionar que  aquest bloc no queda tancat sinó que el contrari en ell continuaré publicant entrades de altres assignatures del segon semestre que em cridin l'atenció i consideri interessants.

fins aviat!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada