divendres, 20 de desembre del 2013

Pàgines estàtiques

Hola a tothom!


Fa uns quants dies a la classe de COED vam estar mirant blocs de diferents companys de la classe, i vaig veure que alguns blocs hi tenien pàgines estàtiques. Les pàgines estàtiques són pàgines de contingut que funcionen de forma diferent als articles o posts d'un blog. Són pàgines que queden organitzades a través d'un menú a la portada i són sempre accessibles. Ens poden servir de guió de continguts, arxiu d'enllaços, directori de temes, reposador d'informacions estàtiques, llista de fórmules matemàtiques, glossaris, instruccions per al treball, etc.

En alguns casos és possible organitzar aquestes pàgines de manera jerarquitzada ( a tall de subpàgines), cosa que permet gestionar millor la informació i relacionar els continguts.

Font: LLibre "Usos educatius dels blogs. Recursos,orientacions i experiències per a docents".


Amb les pàgines estàtiques vaig poder veure que quedava més ordenat i organitzat el meu bloc, també pensava que era més dificil crear aquestes pàgines, però vaig estar investigant i al final vaig aconseguir posar pàgines estàtiques el meu bloc.


seguidament us mostraré una imatge del que són les pàgines estàtiques:





Per crear pàgines estàtiques els passos que vaig seguir són:

Vaig accedir a la plantilla del bloc i allà hi ha una pestanya que hi posa "pàgines", un cop vaig clicar se'm va obrir una pestanya i allà vaig clicar on posa" pàgina nova" i es va obrir una altra pestanya i vaig  clicar on posa " pàgina en blanc". Un cop vaig  escriure el contingut a la pàgina en blanc vaig clicar a publicar i ja hem creat la pàgina estàtica. Aquest procés no és pas gens dificil de fer, i tenir pàgines estàtiques el bloc és una manera de tenir el bloc organitzat i ordenat, aixi si busques algun concepte o contingut et serà més fàcil trobar-lo alhora de cercar-lo.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada