dijous, 12 de desembre del 2013

Identitat i Territori

Hola bona nit a tothom!

Avui m'agradaria parlar-vos sobre l'exposició que vam fer ahir la meva companya carla i jo de Identitat i Territori. Bé doncs la nostre exposició tractava sobre els cavalls i les nostres experiències, sentiments i emocions.

El nostre objectiu  era transmetre el públic que arribesin a sentir les emocions que nosaltres sentim quan estem damunt un cavall i quan realitzem una activitat com seria el contacte amb la natura o la doma, també el que voliem transmetre era motivar el públic a que s'animés a passar un dia amb la familia, amics etc a gaudir de un dia esplendit i diferent envoltats de la natura i amb el contacte d'aquest animal: el cavall.


També m'agradaria comentar que quan vaig fer l'exposició em vaig posar molt nerviosa i no vaig poder controlar els nervis, era el primer cop si, i per això espero que el proper cop em surti molt millor que aquest.

Aqui us adjunto algunes fotos que vam introduir en el power point:




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada