dissabte, 16 de novembre del 2013

Dos dies de pràctiques a una escola


Petita introducció:

Els dies 13 i 14 de novembre he anat  a l’Escola Pia de Caldes de Montbui amb la meva padrina, Bàrbara Rodriguez garcia.
He estat amb nens entre 4 i 5 anys concretament he estat a la classe de P5 la classe dels "beisbols".

L’escola pia de Caldes de Montbui és una escola bastant gran que té tres linies per a cada curs i és una escola concertada. 
La classe que em va tocar a mi és la classe de P5 “els beisbols” són 25 nens entre 4 i 5 anys.

La relació professor-alumne: ha sigut molt correcte i molt profesional però també el mateix temps amigables, amable, comprensiva i el que més m’ha agradat ha sigut que mostraven interés per aprendre coses noves. Són persones molt hospitalaries que et fan sentir acollida de seguida.

La relació entre professors: és molt bona no hi ha cap conflicte però al mateix temps, es parlen amb molt respecte i cordialitat.

Relació pares-alumne: la relació pares i alumne és bona però una mica escassa a la vegada perquè no tenen per costum entrar a la classe a recollir els infants. Tot i aixi mes o menys cada dia algún pare entraper dir-li algo a la mestre però no tenen per costum de fer-ho a diari.

La manera de comunicar-se  amb ells es mitjançant una carpeta viatgera que té cada nen que es petita i quant han de posar alguna circular ho posen allà. També a la web de l’escola és molt activa perquè posen moltes noticies i els pares están molt informats.

Entrades i sortides: En el meu cas vaig veure l’entrada a l’escola els nens amb ganes de veure els seus companys.

La meva padrina em va explicar detalladament com s’anava fins a caldes de montbui, els horaris i parades del autobús. Em va explicar també que és el que veuria aquests dos dies i que fariem.

Situació de la classe:  Estava a caldes de montbui Avda. Josep Fontcuberta 166. És una escola mitjanament nova esteticament i per dintre està tot molt ben cuidat. És una zona tranquila.


 Finalment dir que aquests dos dies han estat molt intensos per a mi, perquè m'han agradat molt i alhora he après moltes coses.

Us adjunto unes quantes fotografies de l'estada en aquesta escola:





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada